Forum Clan Angels Of Blood
Angels OF Blood
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dzisiaj byłam znowu u swego lekarza (państwowego, z przyzw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clan Angels Of Blood Strona Gwna -> Ogloszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Nie 13:04, 06 Kwi 2014    Temat postu: Dzisiaj byłam znowu u swego lekarza (państwowego, z przyzw

A co będzie dalej to nie wiem Kapuśniaka dołączę poprostu do mojego dziennego jadłospisu, a poza tym postaram się jeść owoce, warzywa, trochę pieczywka pełnoziarnistego, od czasu do czasu rybkę i wędlinke
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mieszkam w Salonikach.Pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] Pobolewanie brzucha za jakis czas minelo, ale piersi bola chyba coraz bardziej, ale za to jak rewelacyjnie wygladaja
Jesli nie bede juz miala czasu tutaj zajrzec, to zycze Wam pieknych Swiat, spedzonych w serdecznej i cieplej atmosferze, usmiechnietych buz i duzo duzo szczescia na przyszly rok! to bardzo ważne. w świetle widać brąz TRUDNO.MY RODZIE JE WYBIERAMY. Muszę dodać, że mój żołądek i jelita zaczynają narzekać. [link widoczny dla zalogowanych]
Dołączam 90kg żywej wagi, do stracenia pewnie kolo 30kg. Najlepiej by było, gdybyś zapytała swojego lekarza, gdzie jest najlepiej rodzić. Zerwałam się z łóżka i uciekłam spać do salonu na szczęście mam tam rozkładaną kanapę. Mimo to nie czuję się usatysfakcjonowana, ponieważ po każdym takim maratonie jestem strasznie otarta i nie mam ochoty na seks przez następny tydzień. Jeśli jest czerwona skóra dookoła paznokcia, to trzeba zrobić wymaz. Poza tym tradzik, alergie, astma, a ile alergii pokarmowych, na wszystko! Ja polecam zespół z okolic bielska Coros.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a propo tego, co pisala ładiorek...mdłosci moim zdaniem to nie tylko kwestia psychiiki...poprostu organizm nie przyjmuje, jak sie rzyga non stop, to organizm sie przyzwyczaja, ale nie ma na to innego sposobu, niz sie meczyc, az do skutku, czyli trzymac jedzenie az zacznie trawic
[link widoczny dla zalogowanych]
a czy ktos mogly pomoc mi w wyborze fryzjera w salonie Framesi na Focha?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez jestem niskocisnieniowcem [link widoczny dla zalogowanych] Hej
Hej Paznokieć musi sobie wydrenować w skórze tor w którym będzie sobie rósł a przy paznokciu po pewnym czasie będzie wał skórny który powoduje ochronę paznokcia . A osoby, które są jej przeciwne, właśnie potrzebują lewatywy najbardziej. Wymagaja szybkosci i godzin nie gwarantuja. ewusia44 gdzie znalazłas ten artykuł?? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie musisz niczego sprzedawać! marcin poczytuje ,jest ,czuwa, pamieta i nie chce przeszkadzać w konwersacji co może byc tego przyczyną chcę schudnąć ale juz nie wiem co mam zrobic Nie świętuję,bo nie chcę siebie kusić ani dręczyć zapachami,a to najprostsze wyjście. a co ma kolczyk w pępku do mądrości? Mój adres mailowy: /
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam, moje drogie Panie błąd!!!!!!!!!!!!!!!!należy ćwiczyć rączki!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
- Kubę Wojewódzkiego Jeśli nasza bezsenność trwa już kilka tygodni to organizm zdążył się przestawić na ekstremalnie wydłużony czas pracy i minimalny okres wypoczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w tygodniu sie napracowalam fizycznie i mialam przez godzine male plamienia. [link widoczny dla zalogowanych] A tu przyspieszyli.
Witam Wszystkich!! ale moja kolezanka robi go wlasnie po to by pozbyc sie tluszczu i u niej tez widac zdecydowana poprawe!!! Ja poprzednim razem jak stosowałam ta dietę to w pierwszym tygodniu tez spadek prawie 3 kg a w drugim wzrost o prawi 1,5. Trafna uwaga,najpierw trzeba cos wiedziec,by sie wypowiedziec... gdybym juz wtedy znala skutki tych chorob, nigdy nie zapedzilabym sie z nimi tak daleko. [link widoczny dla zalogowanych]
Niezbyt to odkrywcze ale tak chce być, niestety. jesteś śmieszna! Witam panie, Poszłam podciąć włosy. Elpida, ja mysle, ze Twoim najwiekszym probleme nie jest blizna tylko depresja. Ja pierwszy zabieg miałam jakieś 15 lat temu w państwowej przychodni. I ona w pewnej chwili mi powiedziała wie pani co, niech sobie pani z nim na to dno spada, pomagam pani tylko dlatego, że ma pani dzieci i ich mi w tej sytuacji najbardziej żal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A może jest to ta sama ciąża, a krwawienie wystąpiło mimo wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak to czytam to albo autoreklama albo obrabianie komuś tyłka nie warto już sugerować się wypowiedziami na tym portalu.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzeba czekać na wolny termin?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamenhoffa to pisz na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiec czytam. [link widoczny dla zalogowanych] Więc to co ściemniacie na forum to same bzdury
ja zyje z ta mysla ze kiedys nie bedzie tych blizn i bede szczesliwa bo narazie to jakos nie potrafie choc moj chlopak i wszyscy mnie pocieszaja..ale nikt nie wie jak bardzo jest mi z tym źle;( czemu jedni maja wszystko a inni musza sie tak męczyć w życiu?;( Mięso Mimo iz uwagi do OWM napisalam nie czuje zadnej ulgi... Byłam wróciłam włosy układają się super (krótka fryzura, włosy gęste). Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
- szydełko jutro ide do fryzjerki zapytac co i jak... Kamil zakochał się w Malwinie. Oko za oko.. Witajcie Boa powiedz jak jest właściwie z tym odejściem , z rezygnacją, czy tak normalnie idzie i mówi, że już ma dość, czy takie odejście musi potrwać???? Długo na ten temat nie rozmawialiśmy ale jak już zaczęliśmy to była wojna. czesc ba.samam rozgladam sie za facetem zycia .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Clan Angels Of Blood Strona Gwna -> Ogloszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin